2012. november 13., kedd

Én is bemutatkozom, mint karácsony-rajongó ^^

Kedves Karácsony-rajongók!

Jó hír, hogy már csak 41 nap van Szentestéig! Ami pedig még ha csupán számomra is, de nagyon jó hír, hogy Csütörtökön utazunk utánfutóval Budapestre. Ez lesz a karácsonyi vásárlás első fele. Elhozzuk a műfenyőket, Üveg gömböket, színes boákat, angyalszárnyakat (kicsit és nagyot is, mert én is szeretnék egyet a hátamra ^^), hóembereket, havas természetes anyagokból készült állatkákat, Mikulásokat, mikulásvirágokat, békebeli mintákkal díszített kaspókat, párologtatókat, illóolajokat, Betlehemeket, angyalokat.... és így tovább. Már nagyon várom. :-) Mint karácsony-rajongók, gondolom sejtitek, hogy mennyire :-)

Lassan nekem is illene bemutatkoznom és egy kis egy kicsit írnom magamról, hogy ki vagyok, hol lakom, mitől váltam "rajongóvá".

Nos... legyen elég annyi, hogy a nevem Joyo és  soproni vagyok^^ A Karácsonnyal kapcsolatban csupán annyira voltam képes felnőni, hogy mostanra már sokkal jobban szeretek adni, mint kapni, s úgy vélem, hogy mindez 26 éves fejjel normálisnak mondható :-)  Talán azért is maradt meg ilyen élénken bennem a Karácsony szelleme, mert minden évben egy karácsonyi álomvilág vesz körül mind a két virágüzletben. Édesapám pedig December 24-én született, így nálunk a Szenteste mindig nagyon fontos családi ünnepvolt és lesz. Minden egyes évben már Szeptembertől kezdve visszaszámlálok a fény eljöveteléig. Sokszor természetesen a környezetem agyára megyek ezzel. De szerencsére Mindenszentek után, már a szüleim és a Párom is osztozik a lelkesedésemben :-)   
 Szeretek karácsonnyal kapcsolatos dolgokat gyűjteni. Ne giccsekre gondoljatok. Van néhány ebben a témában készült ékszerem is, melyeket a boltban viselek Decembertől. Elég sokan észre szokták venni, s elnyeri a tetszésüket. Íme, a gyűjtemény:







Nos... ennyi. Elég magas számra rúg a karácsonyi zene gyűjteményem is, de az szerintem mindenkinek a mai modern világban. Van néhány ruhadarabom is, amiket az ünnepek során szeretek viselni, de mint minden nőnél, nálam is cserélődnek, bővülnek ^^ Emellett imádon sütni-főzni, állandó szereplője a menünek a mézeskalács, de idén szeretnék tündértortácskákat készíteni :-)  Ráadásul idén saját kezűleg készített ajándékokkal fogjuk meglepni a családot a Párommal ;-)

Nem nagyon tudok most másról mesélni. Talán még egy kép egy átlagos karácsonyi munkanapról :-) 
Meséljetek, kinél hogyan telik a karácsonyi készülődés? :-)
Szép napot kívánok ^^

Joyo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése