2012. október 23., kedd

Felhívás és első Karácsony-rajongónk, Edit bemutatkozása

Kedves Karácsony-rajongó társaim!

A Facebook oldalon felhívást tettem közzé, miszerint szeretném ha közelebbről, jobban megismernék egymást. Éppen ezért örülnék neki, ha akár a közösségi oldalon keresztül, akár emailben küldenétek nekem egy kis bemutatkozó anyagot magatokról, melyben leírjátok, hogy:
-Kik vagytok (lehet becenevet is, nem szükséges a teljeset, maradhattok inkognitóban ;-)
-Miért váltatok Karácsony-rajongóvá?
-Szoktatok-e saját készítésű ajándékot adni bárkinek is?
-Miként ünnepelitek a Karácsonyt?
-Hogyan teszitek hangulatossá a környezeteteket Advent idején?
-És persze... a környezetetek miként reagál arra, hogy "idejekorán" számoljátok vissza a napokat karácsonyig, azaz igazi Rajongók vagytok?

A facebook oldalon itt értek el, vagy a karacsonyklub@gmail.com címre várom a jelentkezést és néhány fényképet, mely a következőket tartalmazhatja:
-Karácsonyfátok
-saját készítésű ajándéktárgyak
-Olyan ruhadarabokat/ékszereket/ kiegészítőket melyek árulkodnak rajongásodról (pl:karácsonyfa formájú fülbevaló)
-... stb

Szeretettel várom a képeket és az írásokat :-) Remélem jobban megismerhetjük egymást.

Elsőként Simonné Edit vállalkozott arra, hogy bemutatkozik nekünk és küldött néhány gyönyörű képet a munkáiról, hátha valaki kedvet kap a horgoláshoz :-)

"A Karácsony ünnepe mindig közel állt hozzám. Sok gyerekes, egyszerű családban, nagy szeretetben nőttem fel. Az ajándékozásnak akkor teljesen más értelmezése volt, mint ma. Akkoriban az ember leginkább magát tudta adni, és azt, amit önmaga el tudott készíteni. Ma is elsősorban a lelkemet igyekszem ünnepi díszbe öltöztetni Karácsony előtt, és csak aztán a formaságoknak megfelelni. Mert azokkal együtt teljes az ünnep. Már gyerekként szerettem a kézimunkákat, és aktívan gyakoroltam is. Majd óvónőként ,- saját 3 csemetém mellett,- bőven volt alkalmam sok-sok technikát kipróbálni. Gyermekeim általam kötött, horgolt, varrott ruhákat viseltek, de ajándékba is gyakran készítettem és készítek ma is sk. munkákat.
Amikor pár éve betegségem, és a leépítések miatt megszűnt imádott munkám, kapaszkodóra volt szükségem, h a teljesen megváltozott helyzethez tudjak alkalmazkodni. Újra előkerültek a kötő-és horgolótűk, hímzőfonalak és társaik. Mivel egyre többen jelezték vissza, h örömöt okoz munkáim látványa, még nagyobb lelkesedéssel folytattam az alkotói munkát. Ha valaki kérte, örömmel adtam tanácsot egyes darabok elkészítéséhez.
Még egy szerény honlapot is készítettem magamnak, ahol sokféle technikával készített munkám látható. ww.editkreativ.5mp.eu.http://editkreativ.5mp.eu/web.php?a=editkreativ
A Karácsony Fan - klubnak küldött képek csak ízelítőül szolgálnak ezek közül. Talán sikerül látványukkal néhány ember figyelmét ebbe az irányba terelni. Jelszavam: " Mindannyiunkban van valami csoda!" Én igyekszem ezt a csodát naponta életre hívni, és jó érzéssel tölt el, ha ezzel másoknak is örömöt okozhatok.
Köszönöm, h befogadtatok a csoportba. Simonné Edit"


Köszönjük Edit :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése